۱۳۸۷/۰۴/۲۷

پیرامون مواد مخدر جدید 2

به میمنت و سلامتی تمام مطالب جدیدی که در مورد مواد مخدر نوشته بودم بر اثر قطع برق از بین رفت، وبه این بهانه دعای خیر من و زنم که داشت از گرمای تابستان له له میزد بدرقۀ راه خواهر و مادرهای تمامی دست اندرکاران، مسوؤلین و زحمت کشانِ این امر شد. رچه مطلب به درد بخوری هم ننوشته بودم. مهمترین مطلب طرح پرسشی بود که در راستای همان مطالب نوشته شده در قاچاق بود.... که مثلاً به نظر شما اگر تعدادی از این عوامل کله گندۀ تولید و پخش موادمخدر-که علی رغم تمامی مشکلات و موانع ایجاد شده توسط مردم، دولتها، مجامع بین المللی و نیروهای نظامی، هرروز مواد را با قیمت کمتری به دست مصرف کنندگانِ هر روز بیشتر از دیروز می رسانند- را دستگیرکنند و به زور در موقعیت تصمیم گیری در مورد تولید و پخش ارزاق و اقلام عمومی قرار دهند، چه بلایی برسر تورم خواهد آمد؟ البته همان طور که گفتم همۀ این نوشته ها از بین رفته و من هم حوصله ندارم دوباره همه را بنویسم. پس فعلاً شب بخیر.

هیچ نظری موجود نیست:

 
Free counter and web stats