۱۳۸۷/۰۴/۲۴

پیرامون این مواد مخدرایی که میگن تازه اومده به بازار (و در نتیجه کهنه دل آزار گردیده)

چند شب پیشا خوابم که نمی برد هیچی،مرتب فکرای عجیب وغریبی میومد تو فکرم. مطالبِ 40چراغ رو دربارۀ موادمخدّر خونده بودم و حسابی پشتم لرزیده بود و یه معادلۀ عجیب هم اومده بود تو ذهنم (معامله نه...معادله) ... عجیب به خاطرِ اینکه با وجودی که معادلهه خیلی ساده ست اما تا دو-سه ساعت هرچی زور زدم حل نشد که نشد...آخرش به خودم گفتم گور باباش، امتحان که نیست نشه تقلّب کرد... همین فردا توی وبلاگِ محبوبی که راه انداخته ام (و تا فردا لابد غالب بر سه-چار انسان محترم و باسواد اونوخوندن) معامله را می نویسم تا ببینم کسی پیدا میشه مفت و مجانی اونو برام حلّش کنه یا نه... حالا معادله اینه... دقّت بفرمایید لطفاً: سمت راستِ معادله دولتِ ماست که از تولید حمایت میکنه؛ با تورّم وفقر مبارزه میکنه؛ به همین جهت مرتب برای کالاها و ارزاق عمومی یارانه (که قبلاً سوبسید بود بعد ناگهان بعداز 20-30 سال معلوم شد یه چیزِ غربیه) میده تا قیمتش پایین بمونه ویا گرون نشه؛.... امّا با این احوالات وضعیت تولید تعریفی نداره؛ تورم هنوز متورم تر میشه و مردم به خصوص این چندماهِ اخیر معتقدن که فقیرتر شدن؛ سمتِ چپِ معامله....ببخشید ...معادله هم تولید کنندگان و توضیع کنندگانِ دنیای کثیفِ مواد مخدرند که دولت سالهاست با تولیدکنندگانشان مبارزه می کنه و به زندان میندازه؛ محصولاتشون رو نابود می کنه؛ علیهِ شون تبلیغات میکنه؛ امّا مصرف آن بیشتر شده؛ تهیۀ آن از اکثرِ چیزها راحت تراست هیچی.... قیمتش هم همیشه مرتب پایین آمده.!!!! حالا شما لطف بفرمایید وحلّش کنید تا برندۀ خوشبختِ جامعه ای با مخدر کمتر شوید. امّا جدای از تیکّه پروندن، من فکرمی کنم که طی چندین سالۀ اخیر قیمت این مواد مخدر درهمه جای دنیا کاهش پیدا کرده در حالی که تورم مثل همیشه در بسیاری از کشورهای دنیا وجود داشته... حالا این لابد یه دلیلی داره

۱ نظر:

مرد برهنه گفت...

پیرامون این که هیچکی تا حالا نه تنهااین وبلاگ رو نخونده، بلکه حتی هیچ نظری هم نداده،خودم اولین نظر را برای خودم می فرستم تا هم به خودم قوت قلب بدم، هم این که یاد بگیرم اگه یکی یهو یه نظری چیزی فرستوند چه خاکی توی اون سرم بریزم...
در ضمن در آخر هم می خواستم از زحمات خودم تشکر کنم..

 
Free counter and web stats