۱۳۸۷/۰۴/۲۴

دانشگاه زنجووون

این رییس نمی دونم چی چیه دانشگاه زنجان هم خوب ضایع شد. دلم خنک شد. دیروز فیلمشو توی موبایل یکی از دوستام دیدم.یارو علناً شلوار مبارک رو کثیف کرده بود. البته برای شخص بنده واکنش وزیر (لابد)محترم آموزش عالی (شایدم آلی، مطمئن نیستم) بسیار پرسش برانگیز بود.آخه به نظر ایشون حضور یک دختر نامحرم تنها، بدون روسری، با دکمه های مانتوی باز(شده) در دفتر آقای مددی نه تنها چیزی را ثابت نمی کند، بلکه اصلاً چیز خاصی نیست. البته برادران نیروی انتظامی نظر دیگری دارند. سؤال اصلی من این است که وجداناً آقای وزیر منتظر دیدن چه صحنۀ دیگری در این فیلم بوده اند تا کمی خجالت زده شوند؟ آهان راستی یه سؤال دیگه..... اگه واقعاً این فیلم چیزی رو ثابت نمی کنه ، پس چه چیزی ثابت می کنه که "هردو نفر نیّت شیطانی داشتهاند"؟ یا چرا فیلمبرداری از یکی از دفاتر دانشگاه می تونه "نا مشروع" باشه؟ اگر مدرک موثق تری وجود دارد، اصلاً چه لزومی داشت جناب وزیر سراغ چنین فیلمی برود؟ آقای وزیر شرمندم، ولی من هنوز فکر می کنم شما دمبال چیز دیگه ای غیر از مدرک توی اون فیلم بودین. خدا گناه همۀ مارو ببخشه!!!!.... پس مانده: کسی می گفت از این به بعد در تلفظ کلمۀ دانشگاه ، بر پسوند آن بیشتر فشار بگزارید که البته من فوراً با او مخالفت کردم.

هیچ نظری موجود نیست:

 
Free counter and web stats